Voz sa mernim kolima Nemačkih železnica za testiranje brze pruge od Novog Sada do Beograda dostigao je brzinu od 201,5 kilometara na sat, rečeno je u Infrastrukturi železnice Srbije.
Kako neko može da da minuse na opravdanu žalbu ovih nesrećnika iz Beške i Čortanovaca, što su ostali bez svojih železničkih stanica?
Kakvi ste vi to ljudi?
Zasto pljujete naseg predsednika, trudi se i bolje se zivi nego za vreme zute bande. Nema trenutno niko bolji od njega, jedino da dilercine maknu od sebe i sasvim su dobri.
Najbrži voz na svetu je Kineski Maglev koji je postigao 500 km na sat.
Posto su Kinezi pravili ovu prugu sve ispod 300 km je za otpad.
Tako da se ovim ne treba hvaliti to svaka suša u svetu ima .
Da zemare i Leskovac sa okolinu sada
"odilaze" brzinom od 200 na sat ?
Poživeo Svevišnji ovog "našeg" mašinovođu
sa sve svitom i nipošto da guraju voz kad
se kamere ugase.
Na toj relaciji N.Pazova-S.Pazova se i pre nove pruge išlo preko sto-150 ako mašina može,čik da vidim brzinu posle inđije pa do NS,u Čortanovcima će ići maksimalno 70km/h,videćete.
200kmh, pre 84god, parnom lokomotivom!!! Ali bez Tome Mome, Rusa, Kineza i domacih mrsomuda, klimaca glavom, podizaca ruke i slicnih "Aco Srbine" kadrova...
@Joca
The world record for a conventional wheeled passenger train is held by France's TGV (Train à Grande Vitesse), set in 2007 when it reached 574.8 km/h (357.2 mph) on a 140 km section of track.
Sikter bre sa 021 bagro radikalska.
Eno i Tata o vozovima.Ako vam ovo karta za izbore.Biće tanka glasačka godina.Smanjiće i cenu karte 1000 ako Baćuške dozvole.Al slaba karta valja kajmak da se pokupi.
Jesu ilšli na komplet deonicu tom brzinom?Pa i stari su išli 140 na nekim deonicama i više.A koliko je zatvorena pruga da idu 300na sat pa da razumem kao vest.A ovo baronisanje žalosno.
Jel se zna koliko košta ova Zajebancija ??
Skoro kao francuski TGV. Vrtoglavih 200km...
"Four decades ago, on 26 February 1981, Operation TGV 1001 set the world speed record for rail when a train reached 380 km/h."
Predsednik je sa Tomom Monom bio u lokomotivi i objavio da je voz oborio rekord u brzini od 181 km/h. Mediji objavili snimak. Sada kažu 201,5 km/h. Voz je 20% išao brže kada su likovi izašli iz njega. Koji je zaključak?
Pa kako su to smeli samo dan nakon što je Prvorođeni lično napravio rekord!
Nisam ni žut ni plav, ali on toliko laže da me nije mrzelo i morao sam da ovo kolektujem- pa vi procenite da li je prevršila Dara meru:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Voz dostigao 201,5 km/h na testiranju pruge Novi Sad - Beograd
Autor: Tanjug
Novi Sad
•22.01.2022.
•19:27
Komentari 39
Mile iz opštine
Perica
Kiki
Чортановци
Воде, нажалост, али неће више!
Људе је “отрезнио” овај губитак ж. станица.
Никола
Goran
Braca
Tako da nas izvaraju, da nemamo više svoje stanice željezničke, to nigde nema!
Novosađan
Kakvi ste vi to ljudi?
NS
Tgv
23.01.2022 • 11:25
300 km na sat
"Najbrži voz na svetu je Kineski Maglev koji je postigao 500 km na sat."
Francuski TGV jos uvek drzi rekord sa brzinom od 574 km/h:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/TGV_world_speed_record
Чортановци
Једва чекамо изборе, да видимо овој однарођеној администрацији леђа!
Saša
Br Naba
Bob Rock
Posto su Kinezi pravili ovu prugu sve ispod 300 km je za otpad.
Tako da se ovim ne treba hvaliti to svaka suša u svetu ima .
9
"odilaze" brzinom od 200 na sat ?
Poživeo Svevišnji ovog "našeg" mašinovođu
sa sve svitom i nipošto da guraju voz kad
se kamere ugase.
MM
Goran L.
dz0
Da ponovimo gradivo
200kmh, pre 84god, parnom lokomotivom!!! Ali bez Tome Mome, Rusa, Kineza i domacih mrsomuda, klimaca glavom, podizaca ruke i slicnih "Aco Srbine" kadrova...
Srbijo - dobrodosla u proslost
Igor
Kucnuo je cas
Лиманац
simba
Sremac
The world record for a conventional wheeled passenger train is held by France's TGV (Train à Grande Vitesse), set in 2007 when it reached 574.8 km/h (357.2 mph) on a 140 km section of track.
Sikter bre sa 021 bagro radikalska.
Sremac
Mile
Nikola
Mile
Jel se zna koliko košta ova Zajebancija ??
Paja
ĐURO
Joca
Slucaj
Marko
"Four decades ago, on 26 February 1981, Operation TGV 1001 set the world speed record for rail when a train reached 380 km/h."
Mile rent-a mozak
BGD 011
Miloš iz Zemuna
Goran Mijatović
Joca
Skoro kao ekspert
Nisam ni žut ni plav, ali on toliko laže da me nije mrzelo i morao sam da ovo kolektujem- pa vi procenite da li je prevršila Dara meru:
1. "Leteći Beograđanin"
Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
PLUS:
3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H