Autor: Tanjug

Novi Sad
22.01.2022.
19:27
Voz sa mernim kolima Nemačkih železnica za testiranje brze pruge od Novog Sada do Beograda dostigao je brzinu od 201,5 kilometara na sat, rečeno je u Infrastrukturi železnice Srbije.
  • Mile iz opštine

    24.01.2022 15:20
    Juri
    Brže od Juga 45
  • Perica

    24.01.2022 12:30
    @Bob Rock
    Koliko se sećam po tekstovima, NS-BG su radili Rusi...
  • Kiki

    24.01.2022 08:14
    srećna nova
    1964, japanska
  • Чортановци

    23.01.2022 22:25
    @Никола
    “Сами сте бирали СНС. Воде вам и месне заједнице и општину.”

    Воде, нажалост, али неће више!
    Људе је “отрезнио” овај губитак ж. станица.

  • Никола

    23.01.2022 18:19
    @Чортановци
    Сами сте бирали СНС. Воде вам и месне заједнице и општину.
  • Goran

    23.01.2022 14:41
    Sa tom brzinom japanski vozovi izlaze iz stanice.
  • Braca

    23.01.2022 13:24
    Izigrani Sremci
    Nikada više glas SNS-u, ali nikada!
    Tako da nas izvaraju, da nemamo više svoje stanice željezničke, to nigde nema!
  • Novosađan

    23.01.2022 13:20
    Odsustvo čovečnosti
    Kako neko može da da minuse na opravdanu žalbu ovih nesrećnika iz Beške i Čortanovaca, što su ostali bez svojih železničkih stanica?
    Kakvi ste vi to ljudi?
  • NS

    23.01.2022 12:57
    Realno
    Zasto pljujete naseg predsednika, trudi se i bolje se zivi nego za vreme zute bande. Nema trenutno niko bolji od njega, jedino da dilercine maknu od sebe i sasvim su dobri.
  • Tgv

    23.01.2022 12:44
    @Bob Rock
    23.01.2022 • 11:25
    300 km na sat
    "Najbrži voz na svetu je Kineski Maglev koji je postigao 500 km na sat."


    Francuski TGV jos uvek drzi rekord sa brzinom od 574 km/h:
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/TGV_world_speed_record
  • Чортановци

    23.01.2022 12:39
    Остали Сремци без ж. станица!
    Каква срамота, остадосмо ми Чортановчани и Бешчани без ж. станица!

    Једва чекамо изборе, да видимо овој однарођеној администрацији леђа!
  • Saša

    23.01.2022 12:14
    1903.
    1903. godine električni voz Siemens & AEG postigao brzinu 210 km/h
  • Br Naba

    23.01.2022 11:50
    Za voz još i nekako, nego gde je onaj bot ograničenog rečnika što piše "kme kme"?
  • Bob Rock

    23.01.2022 11:25
    300 km na sat
    Najbrži voz na svetu je Kineski Maglev koji je postigao 500 km na sat.
    Posto su Kinezi pravili ovu prugu sve ispod 300 km je za otpad.
    Tako da se ovim ne treba hvaliti to svaka suša u svetu ima .
  • 9

    23.01.2022 01:58
    Znači li to
    Da zemare i Leskovac sa okolinu sada
    "odilaze" brzinom od 200 na sat ?
    Poživeo Svevišnji ovog "našeg" mašinovođu
    sa sve svitom i nipošto da guraju voz kad
    se kamere ugase.
  • MM

    23.01.2022 01:58
    Eh
    Na toj relaciji N.Pazova-S.Pazova se i pre nove pruge išlo preko sto-150 ako mašina može,čik da vidim brzinu posle inđije pa do NS,u Čortanovcima će ići maksimalno 70km/h,videćete.
  • Goran L.

    23.01.2022 01:24
    Vođa portira
    Kažite mi da li je taj voz prešao preko ispucalog nadvožnjaka kod Pobede?
  • dz0

    23.01.2022 00:12
    sve ne možeš gledati kroz prozor a da te ne spopadne muka, ni do pola štrudle da dođem a svi sendviče već izjedoše
  • Da ponovimo gradivo

    22.01.2022 22:59
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/LNER_Class_A4_4468_Mallard

    200kmh, pre 84god, parnom lokomotivom!!! Ali bez Tome Mome, Rusa, Kineza i domacih mrsomuda, klimaca glavom, podizaca ruke i slicnih "Aco Srbine" kadrova...

    Srbijo - dobrodosla u proslost
  • Igor

    22.01.2022 22:34
    Saće još i onaj Ivan da se vrati iz penzije, pa da svi zajedno pevamo "dvesta na sat"!
  • Kucnuo je cas

    22.01.2022 21:57
    da u to vozicu sa kartom u jednom pravcu ode jako daleko od nas i nase zamlje!
  • Лиманац

    22.01.2022 21:54
    Овакав подухват биће уписан у повест српске железнице!
  • simba

    22.01.2022 21:53
    A kolika je prosečna brzina na celoj deonici?
  • Sremac

    22.01.2022 21:45
    @Joca
    The world record for a conventional wheeled passenger train is held by France's TGV (Train à Grande Vitesse), set in 2007 when it reached 574.8 km/h (357.2 mph) on a 140 km section of track.
    Sikter bre sa 021 bagro radikalska.
  • Sremac

    22.01.2022 21:42
    @Mile pa kako mislis da dobiju izbore bez baronisanja, i to jako mnogo?
  • Mile

    22.01.2022 21:17
    Sad ce novo NE
    Eno i Tata o vozovima.Ako vam ovo karta za izbore.Biće tanka glasačka godina.Smanjiće i cenu karte 1000 ako Baćuške dozvole.Al slaba karta valja kajmak da se pokupi.
  • Nikola

    22.01.2022 21:15
    Hahahaaaa
    Kako svi kažu, jedino mesto gde će sevoziti tom brzinom i to kratko, sve ostalo sporije zbog osobina pruge i reljefa tla...
  • Mile

    22.01.2022 21:10
    Japanci u Srbiji
    Jesu ilšli na komplet deonicu tom brzinom?Pa i stari su išli 140 na nekim deonicama i više.A koliko je zatvorena pruga da idu 300na sat pa da razumem kao vest.A ovo baronisanje žalosno.
    Jel se zna koliko košta ova Zajebancija ??
  • Paja

    22.01.2022 21:01
    Jovanovic
    Ja u to necu nikad sesti! Zamislite proizvod srbije i kine... Za primer nas jugo i bilo sta iz kineske radnje...
  • ĐURO

    22.01.2022 21:01
    NEMAČKI VOZ TESTIRAN
    Ajmo, sada naš dupleks da probamo...
  • Joca

    22.01.2022 20:51
    Sada ce zuti botovi zauzeti sve aparate...
  • Slucaj

    22.01.2022 20:42
    I onda se zakucao u peron?
  • Marko

    22.01.2022 20:41
    Skoro kao francuski TGV. Vrtoglavih 200km...
    "Four decades ago, on 26 February 1981, Operation TGV 1001 set the world speed record for rail when a train reached 380 km/h."
  • Mile rent-a mozak

    22.01.2022 20:10
    Predsednik je sa Tomom Monom bio u lokomotivi i objavio da je voz oborio rekord u brzini od 181 km/h. Mediji objavili snimak. Sada kažu 201,5 km/h. Voz je 20% išao brže kada su likovi izašli iz njega. Koji je zaključak?
  • BGD 011

    22.01.2022 20:03
    200 na sat...
    A mali Alek se u vozu zaigrao kao dete, i uopste ga ne zabrinjava najavljeni atentat na njegovo telo i dusu.
  • Miloš iz Zemuna

    22.01.2022 20:02
    Bravo. SNS pobeđuje na izborima ko i uvek.
  • Goran Mijatović

    22.01.2022 19:48
    LooDeeLo
    Tako je, na jednoj deonici u dužini od 8km voz stvarno može dostići 100km/h
  • Joca

    22.01.2022 19:47
    Ajmo ministre! Izjava, hvalospev, karta 1000 dinara! Ole! :'D
  • Skoro kao ekspert

    22.01.2022 19:44
    Gde su završile pare i za šta?
    Pa kako su to smeli samo dan nakon što je Prvorođeni lično napravio rekord!
    Nisam ni žut ni plav, ali on toliko laže da me nije mrzelo i morao sam da ovo kolektujem- pa vi procenite da li je prevršila Dara meru:
    1. "Leteći Beograđanin"
    Trinaest godina nakon izlaska iz fabrike u Berlinu, parna lokomotiva Jugoslovenskih državnih železnica, u oktobru 1936. u potpunosti je promenila svoj kompletan izgled i postala super ekspresno čudo tehnike, razvivši naredne godine za to vreme neverovatnu brzinu od čak 146 km/h, čime je u istoriju otišla upamćena pod nazivom "Leteći Beograđanin".
    https://www.blic.rs/vesti/beograd/leteci-beogradjanin-01-101-pre-80-godina-je-postavio-rekord-srpskih-pruga-od-146-kmh/8kjc0j5
    A onda da se u najkraćem podsetimo priče i najava ovog režima:
    2. "Sve o pruzi koja će nas voziti 200 km/h, samo 25 minuta do Novog Sada."
    Investicija je vredna 850 miliona evra. Samo deo Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, Beograd - Novi Sad je 850 miliona dolara, a deonica Novi Sad-Subotica koštaće 1,2 milijardu dolara.
    PLUS:
    3. BIRN otkriva da je zbog kašnjenja radova na deonici brze pruge od Beograda do Budimpešte i nepovlačenja tranši ruskog kredita Srbija do sada na ime penala platila više od 4,7 miliona dolara, a zbog greške u projektu vijadukta i tunela još dodatnih 30 miliona dolara.
    Dakle nije bilo tendera, kao npr. za Pelješki most gde jesu pobedili Kinezi, ali Bog te pita koji su realni troškovi za ovu prugu koju grade Rusi do NS i Kinezi do Kelebije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna